4.11.13

NEW BLOG!

 photo UUSIBLOGI_zpsbdaa5743.jpg

Juu, oon mä tätä pyöritellyt mielessäni jo pidempään ja tulin vihdoin siihen tulokseen, että Blurry Bluebird on nyt aika jättää ja siirtyä kirjoittelemaan uuden blogin puolelle. Tätä blogia onkin rakkaudella tullut kirjoiteltua jo melkeen kolme vuotta, mutta viime kuukausina oon vähän "kasvanut erilleen" tästä. Tämän ja muita syitä aloittaa uudelta pohjalta voitte lukea uudesta blogistani, Little Twisted!

En aio piilottaa Blurry Bluebirdiä tai mitään, on musta itestänikin välillä hauskaa selailla vanhoja postauksia ja hymähdellä kasiluokkalaisen Saran ajatuksille. Musta ois huippua, jos te vanhat lukijat siirtyisitte uuden blogin puolelle, jos ootte vielä kiinnostuneita mun kuulumisista! Enköhän mä uusien tuulten myötä saa taas vähän enemmän kiinni tästä bloggaamisarjesta.

Little Twistedin puolelle pääsette esimerkiksi tuota ylläolevaa kuvaa klikkaamalla, nyt hopihopi sinne!

Ei kommentteja: